חומר קריאה שבועי-teacher-162
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-163
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-164
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-165
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-166
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-167
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-168
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-169
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'