חומר קריאה שבועי-teacher-154
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-155
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-156
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-157
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-158
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-159
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-160
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'
חומר קריאה שבועי-teacher-161
שני סיפורים מכוננים, אם תרצו- נרטיבים, מלווים את המדינה ואת החברה הישראלית מאז היווסדה ועד היום. הסיפור הראשון מכונה 'שיבת ציון' והוא מדבר על חזרת עם ישראל לארצו לאחר 2000 שנות גלות וכמיהה לציון. את הסיפור השני נכנה כאן בשם 'עיר מקלט'